Ajánlott cikkek

04/08/2020
Ismét növelte éves bevételét a DACHSER

A globális gazdaság gyengülésének ellenére a DACHSER képes volt további növekedést elérni 2019-ben. A logisztikai szolgáltató szilárd 1,6 %-al növelte konszolidált nettó árbevételét 5,66 milliárd EUR-ra. Ennek a növekedésnek a mozgatórugója ismét a Road Logistics üzletág volt, ahol a nettó árbevétel 2,9%-al, 4,60 milliárd EUR-ra emelkedett. Ezzel szemben az Air & Sea Logistics üzletágnál 4,1 %-os visszaesés jelentkezett, elsősorban az autóipari ügyfelek légi árufuvarozási szolgáltatások iránti alacsonyabb kereslete miatt.

Elolvas
03/31/2020
Jelenlegi legfrissebb Covid-19 miatti a rakodási  korlátozások

 Az alábbiakban megtalálja az Európára vonatkozó jelenlegi rakodási korlátozásokat (lásd link alább). Az élelmiszer-szállítás nem tartozik ide.
A Sixfold szoftver ingyenes térképével a szállítmányozó vállalatok és teherautó-sofőrök láthatják az európai határokon a jelenlegi várakozási időket, és szükség esetén megtehetik a megfelelő előkészületeket.

https://covid-19.sixfold.com/

Elolvas
03/30/2020
Jelenlegi legfrissebb Covid-19 miatti a rakodási  korlátozások

 Az alábbiakban megtalálja az Európára vonatkozó jelenlegi rakodási korlátozásokat (lásd link alább). Az élelmiszer-szállítás nem tartozik ide.
A Sixfold szoftver ingyenes térképével a szállítmányozó vállalatok és teherautó-sofőrök láthatják az európai határokon a jelenlegi várakozási időket, és szükség esetén megtehetik a megfelelő előkészületeket.

https://covid-19.sixfold.com/

Elolvas
2
03/29/2020
A DACHSER bemutatja Igazgató Tanácsának jövőbeni tagjait

A DACHSER operatív vezetői tisztségeiben betöltött 31 év szoros együttműködés után Bernhard Simon vezérigazgató és Michael Schilling helyettes COO Road Logistics 2021-ben csatlakozik a logisztikai szolgáltató Felügyelő Bizottságához, aminek elnöke Bernhard Simon lesz. Burkhard Eling, aki 2013-ban csatlakozott a DACHSER Igazgatóságához pénzügyi igazgatóként (CFO), 2021. január 1-től a családi tulajdonban lévő cég új vezérigazgatója.

Elolvas

DACHSER Magyarország

09/23/2021
A Kínai Nemzeti Aranyhét 2021 ünnepe: Hatása a logisztikára

Hamarosan kezdetét veszi Kínában a Nemzeti Aranyhét ünnepe. Az alábbi információk áttekintést adnak az eseménysorozat néhány kulcsfontosságú tudnivalójáról, valamint a logisztikára gyakorolt lehetséges hatásairól.

Mit jelent a Nemzeti Aranyhét ünnepe?

Az egyhetes ünnepi sorozat október 1-én kezdődik és 7-ig tart. A normál üzleti menetrend 8-án veszi ismét kezdetét.

Mi történik az ünnepi eseménysorozat alatt?

A hétnapos munkaszüneti nap alatt szinte minden üzleti vállalkozás, gyártó egység és kormányzati szervezet zárva tart, vagy csak készenléti személyzet működik. Ez azt jelenti, hogy a termelést lelassítják vagy teljes egészében leállítják. A repülőterek, tengeri kikötők és raktárak korlátozott kapacitással működnek, míg a vámhivatalok szintén zárva tartanak. A DACHSER kínai kirendeltségei október 1-7 között szintén munkaszüneti napot tartanak. 

Hogyan befolyásolja a Nemzeti  Aranyhét a logisztikai folyamatokat?

Az ünnep előtti készülődés általában már 3-4 héttel korábban elkezdődik, amikor felgyorsul a termelés és fuvarozók sürgetik a raktárak feltöltését és a küldemények mihamarabbi kiszállítását Kínából.

Tengeri szállítmányozás 

A már korábbról fennálló szűkös kapacitások hatással vannak a szokásos export/import tevékenységekre. A hajózási társaságok gyakran vesznek ki hajókat a menetrendből, hogy szolgáltatásaikat az alacsony piaci kereslethez igazítsák. Az üres járatokkal már a 38. héten számolni kell a szállítmányozóknak, de a szokásos menetrend a 42. héten már visszatér a korábbi ügymenethez. Idén a helyzet sokkal kiélezettebb a kikötői torlódások és a már meglévő szolgáltatási zavarok miatt. A fuvarozók nem ismerik a járatkimaradásokkal kapcsolatos menetrendeket, így a szolgáltatási feltételek ennek értelmében eltérhetnek az egyes hajózási útvonalaktól. Javasoljuk, hogy előtte mindenképpen kérjen tájékoztatást illetékes DACHSER kirendeltségétől.

Ha beérkező szállítmányai vannak, kérjük, győződjön meg róla, hogy küldeményét az ünnep előtt felveszik-e, hogy elkerüljék a felesleges tárolási vagy őrizetbe vételi költségeket.

Pillanatnyilag a tengeri szállítmányozási piac rendkívül kiélezett a kikötői torlódások, a késések és a rakodási berendezések hiánya miatt. Ráadásul a legutóbbi Chanthu tájfun is szélsőséges időjárási körülményekkel súlyosbította a helyzetet, így néhány napra a fő kikötők be is zártak, beleértve Shanghait és Ningbót. A szabad rakodóterek helyzete is kritikus és az árak az év végéig tovább emelkedhetnek. Szabad hely biztosításához 6-8 hetes előzetes foglalás szükséges.

Légi szállítmányozás 

Légi import küldemények esetén csak az előzetes foglalással rendelkező szállítmányokat dolgozzák fel. A kínai vámhatóságok nem fogadják el az import engedélykéréseket az ünnepek alatt és azokat ezen idő alatt fel sem dolgozzák.

Légi export küldemények esetén javasolt a foglalások lehető leghamarabbi elküldése, aminek határideje szeptember 29., helyi idő szerint 12:00 óra. A sürgős megrendelések esetében a határidő szeptember 30., kínai idő szerint 12:00 óra.

A korábbi tapasztalatok szerint az ünnep előtti időszakban a légi szállítmányok szabad rakodótere szintén szűkös kapacitású lesz. Ebben az évben az ellátási láncoknak komoly kihívásokkal kell szembenézniük a folyamatos szűk keresztmetszetek, a sanghaji PVG repülőtér komoly fennakadása, a földi kiszolgáló személyzet hiánya és a többi kínai repülőtér torlódása miatt. Ez a helyzet elkerülhetetlenül hosszabb átfutási időhöz és magasabb árakhoz vezet.

Vasúti szállítmányozás 

Nyugat felé irányuló LCL szállítmányok esetében az utolsó indítás az Aranyhét ünnepe előtti  39. héten lesz és a teljes üzleti menetrend a 42. héten visszatér korábbi kerékvágásába. A többi rendszeres járatot ez nem érinti, de adott esetben mindez függhet a kapacitások és egyéb berendezések rendelkezésre állásától.

A kínai vámhatóságok október 1 - 3 között zárva tartanak és csak minimális létszámú készenléti személyzetet tartanak fent október 4 és 7 között. A vámkezelés a korlátozott személyzet miatt ebben az időszakban szünetel. A korábbi előzmények tapasztalati alapján a megrendelések már két héttel az ünnep előtt tetőztek, amik már jóval korábban a kapacitási hiányosságok miatt is kissé szűknek bizonyultak. Ennek következtében az októberi kamatszint várhatóan emelkedni fog a kereslet erősödése miatt.

Meghatározó tudnivalók 

Az őszi főszezont rögtön a Nemzeti Aranyhét követi. Kérjük mindenképpen vegye figyelembe a jelenlegi rendkívül feszült és ingatag piaci helyzetet. Ezért javasoljuk a hosszú távú tervezést és az előzetes foglalást, hogy elkerülje az ellátási lánc zavarait, még közvetlenül az Aranyhét eseménye után is.

Megfontolandó teendők:

  • Küldje el ajánlatkéréseit és fuvarmegbízásait és azok szállítási határidejét időben, hogy megkereshessük Önnek a leginkább megfelelő, legoptimálisabb megoldást
  • Készítsen előre pontos hosszú távú szállítási ütemtervet
  • A foglalásokat a lehető legkorábban kezdje el intézni, mert minél hamarabb foglal, annál nagyobb az esélye szabad rakodótér biztosítására
  • Kérjük folyamatosan kövesse a piaci aktualitásokat. Ennek segítségével tud majd csak proaktívan tervezni és reagálni a hirtelen változásokra.

 Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban keresse illetékes DACHSER kirendeltségét! 

Elolvas
09/22/2021
Megérkezett az új DACHSER magazin!

A logisztika és annak témaköre még soha nem volt annyira fókuszban az üzleti sajtóban, mint manapság. A világgazdaság felépülni látszik a járvány okozta sokkból és sok helyen már ismét teljes sebességgel megy a termelés. Azonban a nyersanyag és termék utánpótlási fennakadásokról, a konténerek, raklapok valamint a sofőrök hiányáról, továbbá a szárazföldi, tengeri és légi szállítmányok tárolási kapacitásának nehézségéiről szóló cikkek tompítják ezt az ébredést.

Elolvas
09/14/2021
Napi gyűjtőjáratot indít Kassára a DACHSER - 24 órán belüli kiszállítás egész Szlovákiában

Az elmúlt időszak megnövekedett forgalma miatt ismét szükségessé vált egy új útvonal megnyitása az ország észak-keleti régiójában jelentkezett ügyféligényeknek köszönhetően. Szeptember 6-án indult a legújabb járat Kassára a Tiszaújvárosi telephelyről történő indítással, amelynek köszönhetően a DACHSER már Szlovákia összes régiójába akár egynapos kiszállítást tud biztosítani Magyarország teljes területéről.

Elolvas
09/08/2021
A DACHSER kibővíti willebrocki telephelyét

A DACHSER Belgium kiterjeszti Antwerpen melletti Willebroek-i telephelyét. Az átrakó raktár és a helyi parkolói létesítmények bővítése már idén nyáron elkezdődött és a tervek szerint az év végéig be is fejeződik. 

Elolvas
09/02/2021
Napi gyűjtőjáratok most már Horvátországba is az entargo termékcsaláddal 24 órán belül

A szállítmányozás, ezen belül is a gyűjtőszállítmányozás, rendkívüli fejlődésen ment keresztül az utóbbi 10-15 évben a European Logistics üzletágban. A DACHSER korábban heti egy-két alkalommal indított gyűjtőjáratokat, azonban ma már napi szinten. A szállítási idő jelentősen csökkent az új közvetlen járatoknak köszönhetően, így költséghatékonyabbá vált a szállítás az ügyfelek részére.

A Liegl&Dachser az évek során számos járatbővítést hajtott végre. A meglévő nyugat-európai (Ausztria, Franciaország, Németország) és kelet-európai (Szlovákia, Csehország, Lengyelország) desztinációk után terveink szerint ősztől Szlovénia mellett most már Horvátországba is közvetlen napi járatot indítunk. A pilisvörösvári székhelyű vállalatunk az ország egyik legmodernebb logisztikai bázisát üzemelteti, naponta 18 járat indul a közvetlen úticélok felé.

A DACHSER-nél meghatározott menetrend alapján indítjuk a járatainkat, órára és percre pontosan tervezzük a szállítási folyamatokat.

A pilisvörösvári és zalaegerszegi telephelyeinkről történő napi indítással a Horvátországba irányuló szállításokat az új járatoknak köszönhetően 1 munkanapos futamidővel tudjuk az ügyfeleink részére biztosítani.

Július 1-től  Horvátországban is igénybe vehető a DACHSER entargo termékcsaládja a targoflex, targoseed és a targofix, ami biztosítja az ügyfelek tranzitidőre vonatkozó elvárásait. Az entargo termékcsalád révén a DACHSER European Logistics standardizált és átlátható logisztikai szolgáltatást kínál Európa egyik leghatékonyabb szállítási hálózatának teljes területén.

Elolvas
08/19/2021
A DACHSER sikeresen csatlakozott a Global Air Freight Security Network hálózatához

A biztonság kérdése mindig kiemelt fontosságú, amikor a légi áruszállítmányozás már világméreteket ölt. Annak érdekében, hogy a DACHSER még jobban támogassa ügyfeleit a biztonságos ellátási lánc fenntartásában, sikeresen csatlakozott a  "Global Air Freight Security Network" elnevezésű projekthez, amely még 2020-ban kezdődött el és mostanáig fejeződött be. 

A Global Air Freight Security Network célja a DACHSER globális hálózatának megerősítése volt. A helyi kapcsolatokkal rendelkező világméretű szervezet bevezetése hatékonyabb együttműködést eredményez az Air & Sea Logistics telephelyei között, lehetővé téve az eredményesebb kommunikációt az új biztonsági előírásokkal és innovációkkal kapcsolatban egyaránt. Ezenkívül világszerte lehetővé válik a DACHSER szabványosított folyamatainak hatékonyabb megvalósítása is.

A projekt megvalósítása mindenekelőtt arra törekszik, hogy az előírásokat légi szállítmányozás területén a lehető legszigorúbban betartsák.

További kérdése esetén keresse országának illetékes DACHSER kirendeltségét. 

Elolvas
2
08/19/2021
A vegyipari logisztika digitalizálása - gyakorlati lehetőségek

A digitalizáció nem új elképzelés a szállítmányozási és logisztikai szektorban. Éppen ellenkezőleg: a termékek mozgását már régóta kíséri az adatok áramlása is. Az információ logisztika világszerte minden logisztikai szolgáltató portfóliójának szerves részét képezi.

Elolvas
08/13/2021
Szakmai utánpótlás támogatás a logisztikában

A Liegl&Dachser Logisztikai Kft. elkötelezett támogatója a szakirányú iskolai képzéseknek és a tehetségek gondozásának.

Elolvas
08/11/2021
Közösségi összefogást támogatott a DACHSER

A DACHSER kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fenntartható társadalom érdekében civil szervezeteket támogasson, nemcsak nemzetközileg, de lokálisan is. A Liegl&Dachser Kft. is kiemelten fontosnak tartja a közösség támogatását, a civil kezdeményezések melletti kiállást. A vállalatra jellemző karitatív hozzáállás eredményeképp, a cég telephelyéül szolgáló város, Pilisvörösvár önkéntes tűzoltóit támogatta a Liegel&Dachser egy új tűzoltóautó beszerzésével.

Elolvas
2
07/29/2021
DACHSER éghajlatvédelem: Hosszútávú klímavédelmi stratégia

Az aktív klímavédelem a DACHSER társadalmi felelősségvállalási intézkedéseiben létfontosságú szerepet játszik. A DACHSER mindezt szoros együttműködésben képzeli el azon ügyfeleivel is, akik szintén nyitottak az új innovatív alacsony vagy nulla kibocsátású szállítmányozási technológiák iránt. A vállalat meggyőződése, hogy ily módon lehet legeredményesebben teljesíteni a Párizsi Klímavédelmi Megállapodás által meghatározott azon célt, hogy a Föld légkörének felmelegedését 2 Celsius fok alatt tudjuk tartani.

Elolvas
Még több információ

DACHSER Corporate

2
09/28/2021
Mixed doubles

Introducing new sporting trends like padel to the European playing field calls for effective teamwork—and the logistics are no exception.

On a green court about half the size of a tennis court, the ball is played back and forth in a rally. One smash of the ball and it goes out? Not in this sport. It bounces against a glass wall that’s about four meters high and drops back onto the court. Play goes on.

This sport, known as padel, can be best described a mixture of tennis and squash. The game is always played in doubles on a grass or artificial turf court that measures 20 meters long and 10 meters wide. Like in tennis, there is a net over which the players hit the ball back and forth. The difference is, the players must not hit the ball over the high walls surrounding the court—a bit like squash. Balls similar to tennis balls are used, but with a little less pressure to prevent them from bouncing too high on the rebound. The ball hits the solid face of the racket, which is covered with small holes. Made of fiberglass, the rackets are not dissimilar to paddles, which is what gives the sport its name.

Elolvas
2
09/27/2021
Like one of the family

At the age of just 27, Anna Baierl already carries a great deal of responsibility in operations at DACHSER’s location in Unterschleißheim, Germany. The company is like family to her—in two ways.

Elolvas
09/23/2021
Current market of qualified personnel in logistics

Logistics is a personnel-intensive industry. Especially in this sector, the situation on the qualified personnel market is currently getting tenser, which has made finding, training and retaining personnel in the long term a major challenge. With this update, we provide an overview of the current market situation.

Elolvas
09/21/2021
The new DACHSER magazine is here!

It’s not often that logistics topics feature as prominently in the daily and business press as they have over the past few months. The global economy is recovering from the shock of the pandemic and in many places production is once again running at full speed. However, articles about the shortfall in raw materials and products, too few containers and pallets, the driver shortage, and a lack of storage space on overland, sea, and air transports are putting a damper on this revival.

Elolvas
Ugrás

Legtöbbet olvasott

03/19/2020
Jelenlegi legfrissebb Covid-19 miatti rakodási korlátozások

Az alábbiakban megtalálja az Európára vonatkozó jelenlegi rakodási korlátozásokat (lásd link alább). Az élelmiszer-szállítás nem tartozik ide.
A Sixfold szoftver ingyenes térképével a szállítmányozó vállalatok és teherautó-sofőrök láthatják az európai határokon a jelenlegi várakozási időket, és szükség esetén megtehetik a megfelelő előkészületeket.https://covid-19.sixfold.com/

 

Elolvas
08/27/2019
Családi vállalatok a minőségért

Az élelmiszergyártó és -forgalmazó vállalatoknak számos kihívással kell megbirkózniuk nap mint nap annak érdekében, hogy termékeik kifogástalan minőségben kerülhessenek az áruházak polcaira. A tárolás és a szállítás is komoly terheket ró rájuk, különösen a speciális, hűtést igénylő élelmiszerek esetén, a forró nyári hónapokban. Így van ezzel a hazai gesztenyepiac meghatározó szereplője, a Prima Maroni is. 

Elolvas
07/14/2017
A teljes palettát lefedve

Harminc célország, olyan lenyűgözően hatalmas termékek, mint a 12 tonnás szövőgépek és alkatrészeik, valamint egyetlen dedikált kapcsolattartó mindezek koordinálására: ez a Lindauer DORNIER GmbH és a DACHSER ellátási láncának története.

Elolvas
09/16/2019
Fenntartható növekedésre törekszik a DACHSER

A logisztikai szolgáltató 5,5 %-os növekedést jelentett be. Az európai export üzletág továbbra is a növekedés motorja, de a vállalat új rekordot döntött a szállítmányozásban, illetve a szállított tömeg növelésében és a munkaerő gyarapításában is.  A DACHSER 2018-ban ismét jelentős növekedést ért el. A logisztikai szolgáltató 5,5 %-al emelte nettó árbevételét, mely így elérte az 5,57 milliárd EURO-t. Ahogy az előző évben is, 83,7 millió küldeményszám 2,5%-os emelkedést és a 41,3 millió szállított tömeg pedig 3%-os növekedést eredményezett. A DACHSER-nél jelenleg 30 609 munkavállaló dolgozik, ebből 1 511 fő tavaly érkezett a céghez, így a DACHSER a munkaerő bővítésében is rekordot döntött.

Elolvas
06/13/2018
Kimagasló eredmények, erőteljes növekedés a DACHSER-nél

A logisztikai szolgáltató először érte el 6 milliárd EURO feletti forgalmat; a növekedés motorjául továbbra is az európai exportok és az élénk világkereskedelem szolgál.

Elolvas
06/04/2018
A DACHSER bővíti LCL szolgáltatásait

A német és európai gyűjtőszállítmányozási piac piacvezetőjeként a DACHSER kiterjedt szárazföldi szállítási hálózattal rendelkezik. A logisztikai szolgáltató emellett a tengeri szállítmányozás terén is szorosan integrált gyűjtőszállítmányozási hálózatot fejleszt: 2018-ban 26 új LCL (less than container load) összeköttetést létesítenek. Meglévő szolgáltatásai közül hat esetében a DACHSER növeli az indulások gyakoriságát: két hét helyett hetente indulnak majd a szállítmányok.

Elolvas
10/21/2019
Hard Brexit - Fontos intézkedések

Annak ellenére hogy történtek már lépések az EU és az Egyesült Királyság közötti tárgyalásokon, még mindig nem zárható ki a “No deal” Brexit.

Jól ismertek már az október 31-i megállapodás nélküli távozás következményei, különösen az Egyesült Királyságba irányuló és onnan induló áruszállításokra vonatkozóan. Mindenekelőtt a WTO szabályai szerint a határellenőrzés és az áruk vámkezelése miatt hosszabb várakozási idő várható.

A DACHSER minden intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az Egyesült Királyságba október 31.-én a közép-európai idő (CET) szerinti 23:00 óra után érkező és onnan induló küldeményeket az előírások szerint vámkezeljék. Mostani levelünkben még egyszer összefoglaljuk Önöknek a legfontosabb intézkedéseket annak érdekében, hogy a késésekből eredő kellemetlenségek a lehető legkisebb mértékben érintsék ügyfeleinket.

Hard Brexit esetén az alábbi információknak és dokumentációknak kell rendelkezésre állniuk a vámkezelés illetve az áruk begyűjtése előtt:

  • Szállítólevél
  • Kereskedelmi számla / pro forma számla
  • Csomaglista (packing list)
  • Export árukísérő vámokmány (igény szerint a mi közreműködésünkkel is elkészíthető )
  • Származást igazolások, egyéb termékspecifikus dokumentumok, amennyiben szükségesek a szállításhoz

Kérjük, ellenőrizze, hogy ezek a dokumentumok a következő információkat tartalmazzák: feladó EORI száma, címzett elérhetőségei, importőr, ha eltér a címzettől, elérhetőségekkel, számla sorszáma, Incoterms paritás, csomagok száma és típusa, árumegnevezés,  származási ország,  vámtarifaszám, áruérték,  valutanem,  bruttó / nettó tömeg.

Kérjük ügyeljenek a megadott adatok minőségére, a dokumentációknak teljesen meg kell egyezniük a küldeménnyel fizikailag is.

Ha a dokumentumokat elektronikus formában bocsátják rendelkezésünkre, akkor azoknak, ha lehetséges, 300 dpi felbontásúnak kell lenniük.

Ezen felül szükség van még a vámügyi kapcsolattartó személyére, ideértve a címzett / importőr elérhetőségét (e-mail cím) is, hogy kapcsolatba léphessünk velük a szükséges vámjogi felhatalmazás megszerzése érdekében. Ezen felhatalmazás nélkül nem áll módunkban a vámkezelést elvégezni.

Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy az Írországba küldött szállítmányokhoz részletes szállítási információkra is szükségünk van, például a csomagok számára és csomagolás típusára, az árumegnevezésre és értékére, mivel az Egyesült Királyságon keresztüli tranzit eljárást biztosítunk. Kezdetben azt javasoljuk, hogy szállítmányait T2L okmánnyal indítsa, mivel még nem biztos, hogy az ír vámhatóság elfogadja-e a T2 okmányt az EU-áruk igazolásaként az Egyesült Királyságon történő áthaladás után.

 Az eLogistics alkalmazásunkon belül a kiválasztható Incoterms paritás is változni fog a jövőben. A folyamat biztosítása érdekében először csak az FCA / EXW vagy a DAP paritások lesznek kiválaszthatók. Ezenkívül szükség lehet az EDI információk módosítására is a megfelelő Incoterms paritások beállításával kapcsolatban, a DACHSER illetékes telephelye hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot a szükséges változtatások összehangolása érdekében.

Kérjük szíves megértését és együttműködését arra az eshetőségre, ha az ún.  „Hard Brexit” kivételes esete valósul majd meg (vagyis Nagy-Britannia megállapodás nélkül lép ki az Európai Unióból), hogy szállításait a lehető leghatékonyabbá és  problémamentessé tehessük Önnek.

A legfontosabb előkészítő intézkedéseket tartalmazó Brexit ellenőrző listánkat itt töltheti le.

Amennyiben további kérdése van, kérjük forduljon illetékes DACHSER kirendeltségünkhöz. 

Elolvas
09/27/2019
Liegl&Dachser 20 éves születésnapi családi nap

Nagyszerű és emlékezetes napot töltöttünk együtt szeptember 14.-én a pilisvörösvári telephelyünkön, ahol cégünk 20 éves fennállását ünnepeltük meg.

Elolvas
09/12/2019
Kvíz, kamion és meglepetések a DACHSER-rel az idei Vörösvári Napokon

Komoly érdeklődés övezte kitelepülésünket az idei Vörösvári Napok rendezvénysorozatán, augusztus 17.-én. A sárga-kék színek ismét sikert arattak, idén is több százan látogatták meg standunkat. 

Elolvas
11/08/2019
A DACHSER nyerte 2019-ben az IMD Global Family Business díjat

Átgondolt irányítás, operatív kiválóság, magas minőségre való törekvés Díjjal ismerte el az IMD a DACHSER munkásságát.

A svájci Lausanne székhelyű  IMD Business School, a legmagasabb rangú globális üzleti iskola idén a DACHSER-nek ítélte meg a neves a Global Family Business (Globális Családi Vállalkozás) díjat. A vállalat képviseletében és az alapító család nevében, Bernhard Simon, a DACHSER vezérigazgatója és Birgit Kastner-Simon, a DACHSER corporate marketing igazgatója vette át az elismerést a Family Business Network International (FBN-I) csúcstalálkozóján az indiai Udaipurban.

 

Elolvas