Hírek

Együtt fejlődni az ügyfelekkel nehéz időkben is

A BioTech több mint 30 évvel ezelőtt kezdte meg a nemzetközi terjeszkedését, termékei rövid idő alatt rendkívül ismertté váltak az európai fogyasztók körében. A termékportfólió terjesztéséhez olyan megbízható logisztikai partnert keresett a vállalat, amely minden érintett országban a lehető legmagasabb minőségű kiszolgálást tudja kínálni, így került kapcsolatba a DACHSER-rel.

BioTech termékcsalád
BioTech termékcsalád

A kezdetek

A prémium táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA márka 1999-ben kezdte el a nemzetközi terjeszkedést, ekkor még eseti szállítókkal oldották meg a közúti fuvarozást. A vállalat termékei rövid idő alatt népszerűvé váltak az európai országokban, ami magával hozta a termékportfólió és a partneri kör bővülését is. Így a közúti fuvarozás volumene is jelentősen megnőtt, ehhez pedig olyan partnerre volt szükség, aki minden országban magas színvonalú szolgáltatást tud nyújtani, ekkor kereste meg a vállalat a DACHSER-t.  A BioTechUSA jelenleg több mint 70 országba szállít termékeket világszerte, a vállalat számára kiemelkedő fontosságú, hogy a termékek biztonságosan és sérülésmentesen jussanak el a partnerekhez. A portfolióban vannak speciális csomagolást és kezelést igénylő termékek is. Ezeket a szempontokat figyelembe véve választotta a BioTechUSA logisztikai partnernek a DACHSER-t B2B partnereinek kiszolgálásához.

Digitális megoldásokkal az ügyfelek szolgálatában

A DACHSER elsősorban európai export célállomásokra szállítja a BioTechUSA termékeit, a legerősebb piacok többek között Németország, Franciaország és Spanyolország.  A DACHSER az egyenletes, magas szintű minőséget az entargo szolgáltatásának segítségével biztosítja, amellyel a szállítási időt és a kézbesítés idejét is rugalmasan, egyéni igényekre szabva lehet meghatározni. A vállalat az elmúlt időszakban számos olyan digitális fejlesztést hajtott végre, amivel még hatékonyabban tudja kiszolgálni a felmerülő ügyféligényeket. A szállítási folyamatot az ActiveReport rendszer digitálisan figyelemmel kíséri, amely  egy proaktív ellátásilánc-felügyeleti eszköz (Supply Chain Event Management, SCEM) ami  figyeli a szállítási előzményeket, és automatikusan jelzi a normál folyamattól eltérő eseményeket. A megfelelő korrekciós intézkedések gyorsan végrehajthatók, a hibák azonnal kezelhetők.

"A legnagyobb kihívást a szolgáltatásban az jelenti, hogy a címzettek Európában bárhol lehetnek, nekünk pedig biztosítanunk kell a gyors, pontos és egyéni igényekre szabott szállítást. Az együttműködés lépésről lépésre fejlődött, kezdve az eseti árazástól egészen a közeli teljes európai logisztikai megoldásig. Mindkét fél részéről nagyfokú energiabefektetésre volt szükség ahhoz, hogy maximálisan ki tudjuk szolgálni ügyfelünk partnereit"– mondta el Weisz István, Teamleader Inside Sales, Liegl&Dachser Kft. 

A DACHSER a modern, hatékony és informatikai alapú logisztikai megoldások mellett kötelezte el magát. Ezek a globális közlekedési és raktárhálózatok, a hosszú távú partnerségek és a világszerte következetes digitális hálózatok szoros integrációján alapulnak. Az összes értékesítési csatorna sikeres kombinációjával biztonságos és megbízható rendszert kínál ügyfeleinek logisztikai feladataikhoz. 

DACHSER European Logistics
DACHSER European Logistics

Gyors alkalmazkodás

Egy cég szállítási képessége, a szállítás minősége és az átfutási idő nagyban hozzájárul a vevői elégedettséghez. A DACHSER megbízható logisztikai szolgáltatásai révén támogatja a BioTechUSA stabil piaci jelenlétét, amely a két cég együttműködését az elmúlt években is megalapozta. ,,A koronavírus időszaka mindenkinek nagyon nehéz volt, eladónak és vevőnek egyaránt, illetve a kettejüket összekötő szolgáltatóknak is. Az értékesítési volumenek visszaestek, ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy üzleti partnereinket a lehető leggyorsabban, a megszokott minőségben tudjuk kiszolgálni. Ebben számíthattunk a DACHSER-re, azokban az országokban is, ahol a vírushelyzet miatt a szállítmányozással foglalkozó cégeknek komoly nehézségekkel kellett szembesülniük. Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen speciális helyzetben való helytálláshoz megfelelő szakmai háttérre, stabil piaci jelenlétre és megbízható kapcsolatrendszerre van szükség, amellyel a DACHSER minden bizonnyal rendelkezik.” –  mondta el Brezovszky Gábor, a BioTechUSA fuvarszervezési menedzsere.

Kapcsolat Zsuzsanna Szuhay