vissza
Hírek Sajtóközlemények

A DACHSER arcai 9. -  A segítségnyújtás a közös alap

Kézdi Viktória, Inside Sales Executive, DACHSER Pilisvörösvár

A DACHSER arcai sorozat új részében Kézdi Viktóriával, a DACHSER inside sales executive munkatársával beszélgettünk, aki a vállalat pilisvörösvári telephelyén dolgozik. Viki nagyon szereti a munkakörével járó pörgést, a kommunikációt az ügyfelekkel, és még a hideghívások is motiválják. Hisz abban, hogy teher alatt nő a pálma, és logisztikai szolgáltatásokra mindig szükség lesz. Szabadidejében szeret főzni és különleges recepteket fejleszt az egészséges táplálkozás jegyében, aminek gyakran kollégái eszik meg a javát, akik többek is, mint kollégák, hiszen munka után is rendszeresen szerveznek programokat együtt.

Mi az a 3 dolog, ami eszedbe jut, ha meghallod a DACHSER nevet, miért szeretsz leginkább itt dolgozni?

A profizmus, a cég nemzetközi háttere és nagysága, valamint a szállítmányozás területén nyújtott szolgáltatásaink magas színvonala – ezek jutnak eszembe elsőként. Emellett az, hogy itt szép karriert lehet felépíteni, van tere a fejlődésnek. Én leginkább a családias és segítőkész légkör miatt szeretek a DACHSER-nél dolgozni, de kiemelném a sok oktatást és tanulási lehetőséget is, amelyek segítségével sikerült elég magas szintre felhoznom a logisztikai tudásomat.

Milyen feladatok tartoznak a napi munkádhoz, mit szeretsz ezekben leginkább?

Inside sales executive munkatársként napi feladataim közé tartozik az ügyfelekkel való kapcsolattartás, ajánlatok kiadása, adminisztrálása, kérdések megválaszolása és az új ügyfelek elérésére irányuló hideghívások lebonyolítása. Napi szinten ez úgy néz ki, hogy kollégáimmal megbeszéljük és felosztjuk a feladatokat, feldolgozzuk a beérkezett e-maileket, illetve a cég saját rendszerébe adminisztráljuk a hívásokat és elkészítjük az ügyfeleknek szóló ajánlatokat.
Három éve kerültem a vállalathoz, munkámban leginkább az ügyfelekkel való kommunikációt szeretem. Feldobja a napom és hatalmas pluszt ad, ha tudok segíteni valamilyen probléma megoldásában, a felmerülő kérdések megválaszolásában. Egyébként a segítségnyújtás alapvető és jellemző tevékenység a cégnél, erős és összetartó a DACHSER csapata!

Hogyan kerültél a céghez, milyen tapasztalataid voltak az első időszakban?

Pályakezdőként nagy fejtörést okozott, hogy merre induljak el. Abban biztos voltam, hogy nem szeretnék monoton munkát végezni, mert a személyiségem igényli azt, hogy folyamatosan új impulzusok érjenek, és új kihívások elé állítsanak. Korábban nem foglalkoztam soha szállítmányozással, de ahogy elkezdtem benne dolgozni, rájöttem, hogy a logisztika e területe, de még inkább az értékesítés nagyon közel áll hozzám. Ami le tud kötni, annak én 150 százalékban átadom magam, így a munkám színvonalát is próbálom mindig erre a szintre emelni.
A Covid-19 pandémia alatt csatlakoztam a DACHSER-hez, így betanításom főleg online történt, de nem hagytak magamra a kollégáim. Még akkor se, amikor a személyes találkozások korlátozottak voltak. Telefonon naponta több órát beszéltünk, ami nagy segítséget jelentett. Ez megerősítette kapcsolatunkat, amely a személyes találkozásokat követően még tovább mélyült.

Interjú: Kézdi Viktória

Ami le tud kötni, annak én 150 százalékban átadom magam, így a munkám színvonalát is próbálom mindig erre a szintre emelni.

Mi motivál, mit tartasz az eddigi legnagyobb sikerednek?

Úgy gondolom, hogy a logisztika alapvető terület. Mindig lesz olyan ügyfél, akit meg lehet keresni egy erős ajánlattal. A siker motivál, ami lehet egy eredményes hívás, vagy egy jól sikerült megbeszélés. Az is jó érzéssel tölt el, ha az ügyfeleknek meg tudom tanítani a DACHSER saját eLogistics felületének használatát, amely lehetővé teszi számukra, hogy maguk adhassák le rendeléseiket, így hatékonyabbá teszi a közös munkát.

Milyen elvárásokat támasztanak a teljesítményeddel szemben és ezekre milyen visszajelzéseket kapsz? Hol szeretnél tartani 3 év múlva?

Egy olyan multinál, mint a DACHSER, amely elkötelezett a minőség és a szolgáltatás magas színvonalon tartása mellett, nem meglepő, ha az elvárások nagyok. Hiszen ezek csak úgy érhetők el, ha a dolgozók is elkötelezettek és motiváltak. Én azt tapasztalom, hogy minél több ügyfelet keresek és ismerek meg, annál jobban fejlődik a kommunikációs és problémamegoldó képességem. A visszajelzések alapján higgadt ember vagyok, aki jól kezeli a stresszhelyzeteket is. Ezt a tulajdonságomat az ügyfelek és a munkatársak is szeretik. Bármilyen ügyben fordulhatnak hozzám, igyekszem legjobb tudásom szerint segíteni.
3 év múlva szeretnék field-es, azaz területi sales-es pozícióba kerülni. Ezzel úgy érzem, elérném karrierem egyik csúcsát. Másrészt a szállítmányozás és logisztika világa olyan, ahol mindig lehet újat tanulni. Ezért a vámkezelés és raktárlogisztika területén is szeretném bővíteni tudásomat a következő években.

Említetted, hogy erős és összetartó a csapat. Milyen a céges légkör? Munka mellett hogyan kapcsolódtok ki?

A munkahelyi légkör nekem nagyon fontos. Ha konfliktusok lennének közöttünk, akkor nem lenne jó bejárni, de itt egy fiatalos és dinamikus közösség dolgozik együtt. Rettentő családias a légkör, minden támogatást és segítséget megadunk egymásnak. Mindenki nyitott és motivált a fejlődésre. Nagyon jó a csapat, az összes csapatépítőnk nagyon jól sikerült, nem csak munkatársi kapcsolatról van már szó, hanem sok esetben barátságokról. Egy közös irodában ülünk és így mindent meg tudunk beszélni egymással. Gyakran munkaidőn kívül is összejárunk; étterembe megyünk vagy kávézunk, most éppen egy közös túrát tervezünk. Számomra hatalmas kikapcsolódás, ha munka után belevethetem magam a konyhai sütés-főzésbe. Saját magam által fejlesztett egészséges receptekkel kísérletezem, aminek elkészült eredményét gyakran behozom a kollégáknak.

 

A DACHSER arcai interjúsorozatunkat tovább folytatjuk. 

DACHSER világszerte
Kapcsolat
Kapcsolat Erika Kohegyi Consultant for Communication