Médiaroom

eLogistics: A logisztikai felügyeletre szolgáló online portál

Az eLogistics hozzáférést biztosít minden adathoz, valamint közvetlen összeköttetést biztosít szállítási és raktárkezelő rendszereinkhez. Az eLogistics gyors és egyszerű tájékoztatást nyújt az ellátási lánc minden folyamatáról.  Számos funkció áll a felügyelet, az ellenőrzés és az átláthatóság szolgálatában. Ön kiszámíthatja a szállítási díjakat, szállítási megbízásokat állíthat ki, nyomon követheti a mélyben zajló raktári folyamatszekvenciákat, megtalálhatja a logisztikai igényeihez megfelelő termékeket vagy a tökéletes szolgáltatásokat, illetve valós időben tudja nyomon követni szállítmányait. Maximális átláthatóságot biztosítunk a teljes ellátási lánc minden pontján egységes vonalkód-leolvasásnak köszönhetően.

Az eLogistics előnyeinek gyors áttekintése

  • Teljes átláthatóság az egész logisztikai láncban
  • Idő-, költség- és erőforrás-megtakarítás
  • Felhasználóbarát, a lehető legrészletesebb felület  
  • A rendszer egyénre szabott rugalmassága

Az eLogistics az alábbi funkciókkal rendelkezik:

1. productpilot: Irány a megfelelő termék felé

A productpilot segíti Önt a megfelelő termék kiválasztásában. Az eszköz segítségével Ön gyorsan meghatározhatja az Európán belüli szállítások optimális vagy szükséges tranzitidejét. Az irányítószámok megadása után azonnal látható, hogy az entargo és a vivengo termékek közül melyek felelnek meg leginkább az Ön szállítási igényeinek.

2. freightquotation: A fuvarköltségek nyomon követése

A freightquotation szolgáltatással Ön gyorsan meg tudja határozni az egyéni megállapodásban rögzített árakat. 
A rendszer teljes mértékben figyelembe veszi a DACHSER-rel kialakított szerződéses árakat. A freightquotation szolgáltatás tökéletes eszköz a gyors, külső vagy belső érdeklődés nélküli árlekérdezésre.

3. transportorder: A megrendelések teljesítése egyetlen kattintással

A transportorder szolgáltatással a rendeléskezelés online is felügyelhetővé válik. A rendszer tökéletesen az Ön igényei szerint alakítható. Így Ön időt takaríthat meg az előzetes feladatokkal és a rendelési adatok automatikus importálásával. Az integrált címkezelés biztosítja a címek egyszerű naprakészen tartását. A címkezelést az ERP rendszerhez tartozó címek importálása egészíti ki. A Domino rendszerrel létesített hálózati kapcsolat révén a veszélyes árukkal kapcsolatos információk, a jövőbeli megbízások küldése és a saját NVE-k használata egyaránt rendelkezésre áll.

4. shipmentpointer: Tájékoztatás a szállítmány állapotáról

A shipmentpointer szolgáltatással Ön bármikor gyorsan és egyszerűen lekérdezheti a szállítmány állapotát – nincs szükség előzetes regisztrációra. Mindegy, hogy az NVE-t/SSCC, a feladat, a fuvarlevél, a megrendelés vagy a szállítmány számát adja-e meg, a shipmentpointer megtalálja az adott szállítmányt, miközben a legmagasabb szintű adatvédelmet biztosítja az illetéktelen hozzáférés megakadályozása érdekében.  Figyelés és nyomon követés mobileszközön is lehetséges: a shipmentpointer alkalmazás iPhone-on, Blackberryn és Androidon is elérhető.

5. shipmentcontrol: Az összes szállítmány gyors áttekintése

A shipmentcontrol segítségével küldeményeit Ön online, csomagra lebontva is gond nélkül nyomon követheti. A kézbesítési adatokat és az elektronikus átvételi igazolást a járművezető a kézi számítógépről azonnal a központi rendszerbe továbbítja. Ön megismerheti a címzett nevét, megtekintheti az aláírását és a kézbesítés idejét, és amennyiben szükséges, nyomon követheti a kívánt folyamatoktól való eltéréseket – mindezt valós időben. Ezenfelül hozzáférést biztosítunk Önnek a DACHSER digitális archiválási rendszeréhez, amelyben a szállítmányokhoz kapcsolódóan tárolt fényképes dokumentációkat őrizzük. A shipmentcontrol a Figyelés és nyomon követés funkciót nemcsak a disztribúciós logisztikához biztosítja (shipmentcontrol send), hanem a beszerzési logisztikához is (shipmentcontrol collect). Ön egyetlen kattintással válthat a nézetek között, továbbá nyomon követheti az Önnek címzett szállítmányokat és a felvételi megrendeléseket is.

6. warehousecontrol: Betekintés a raktárba

A warehousecontrol funkcióval Ön a legapróbb részletekig nyomon követheti a disztribúciós központokon belüli folyamatokat a komissiózástól a tétel-ellenőrzésekig. Mindez lehetővé teszi a törlések és a készletek azonnali ellenőrzését. A shipmentcontrol felületére mutató hivatkozáson Ön a teljes folyamatot figyelemmel követheti, egészen az áruk kézbesítéséig.

7. deliveryorder: Az áruk kikerülése a raktárból

A deliveryorder szolgáltatással Ön az addig a raktárainkban tárolt árukészletét előkészítheti a szállításra. A deliveryorder szolgáltatás az egyéni igényeknek megfelelően testre szabható. Örömmel vesszük, ha együttműködik velünk abban, hogy meghatározza az Ön számára releváns beállításokat, illetve hogy megjelenítse vagy elrejtse az egyes funkció.

8. ordermonitor: Hozzáférés a megrendelésekhez

Az ordermonitor szolgáltatás segítségével Ön egy szempillantás alatt megnyithatja és megtekintheti megrendeléseit, amelyeket a világ különböző pontjain működő szállítóitól kapott. Minden fontos információ rendszerezve és csoportosítva van. A szolgáltatás részletes keresési beállításokat, értesítési lehetőségeket, dokumentumfeltöltést és még sok egyebet nyújt. Az ordermonitor az ellátási lánc felügyeletének nélkülözhetetlen eszköze. További előnyök: Az alkalmazást Ön minden egyes projektnél a saját kívánságainak és követelményeinek megfelelően konfigurálhatja.

9. invoicecenter: A számlák online felügyelete

Az invoicecenter szolgáltatás használatával Ön minden részletes szállítmányspecifikus adatot meg tud tekinteni az interneten. Az adatok PDF, Excel és XML formátumban állnak rendelkezésre. Ezek az adatok emellett az EDI központon keresztül, digitálisan is továbbíthatók. Mindez kisebb papír- és munkaerőigényt jelent. A kötegelt számlázás azt jelenti, hogy Ön postai úton csak egyetlen papírlapot kap. Mind az előzetesen felszámított adó levonásához szükséges adatok, mind egy adott számviteli időszakra vonatkozó összes információ összefoglaló formában van felsorolva.

10. pallettpoolaccount: Elektronikus raklapelszámolás

pallettpoolaccount manages all your loading equipment that requires tracing such as europallets or stillages. Specifically: If DACHSER accepts the loading aids, they will be credited to your palletpoolaccount – and debited accordingly upon return. You can download your account data in the form of an Excel spreadsheet at any time.